|
Σε συνέχεια των οδηγιών που λάβατε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά πρόσληψης των αναπληρωτών Α’ ΦΑΣΗΣ:
Υπενθυμίζεται επίσης ότι εκπαιδευτικοί/μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, οι οποίοι δεν επιθυμούν την πρόσληψή τους, θα πρέπει να αποστείλουν άμεσα Υ.Δ. περί μη αποδοχής της πρόσληψής τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Διατίθενται στον παρακάτω πίνακα οι Υπουργικές Αποφάσεις Πρόσληψης ανά πράξη (ΕΣΠΑ & ΤΑΚΤΙΚΟΥ), τις οποίες συστήνεται οι προσλαμβανόμενοι να συμβουλευτούν, προκειμένου να γνωρίζουν σε ποια πράξη και με ποια υπουργική απόφαση προσλαμβάνονται. Τα σχετικά έντυπα τα κατεβάζετε πατώντας πάνω στο αντίστοιχο πεδίο κάτω από το βέλος.
ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ Α' ΦΑΣΗ ΣΤΗ ΔΠΕ Β’ΑΘΗΝΑΣ
| 1 |
«Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση», με κωδικό ΟΠΣ 6001498 του Περιφερειακού Προγράμματος: «Αττική» 2021 - 2027
Υποέργο 1: «Μισθοδοσία Παράλληλη/ΕΕΠ/ΕΒΠ 2023-2028» για το σχολικό έτος 2025-26
|
ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΕΣΠΑ & ΛΟΙΠΑ ΕΝΤΥΠΑ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΣΠΑ
|
| 2 |
«Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ+ΤΕ), σχολικό έτος 2025-2026» με κωδικό ΟΠΣ: 6022761, στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027», ΕΣΠΑ 2021-2027, για το σχολικό έτος 2025-2026
|
| 3 |
«Εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στην προσχολική εκπαίδευση, σχολικό έτος 2025-2026» με κωδικό ΟΠΣ 6022745, του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή», ΕΣΠΑ 2021-2027, για το σχολικό έτος 2025-26
|
| 4 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΗΣ (ΠΕ60, ΠΕ70 & ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ) ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
|

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ & ΛΟΙΠΑ ΕΝΤΥΠΑ/ΑΙΤΗΣΕΙΣ
|
|