Ανακοίνωση - Πρόσκληση Ενδιαφέροντος για την Απόσπαση ? Ανανέωση Απόσπασης Εκπ/κών στα Ελληνόφωνα Τμήματα και στις Θέσεις Διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας στα Αγγλόφωνα Τμήματα του Σχολείου Ευρωπαϊκής Παιδείας στο Ηράκλειο Κρήτης για το σχολ.έτος 2014-15
Ανακοινώνεται ότι στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης (Σ.Ε.Π.) για το σχολικό έτος 2014 - 2015 οι θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού των ελληνόφωνων τμημάτων καθώς και οι θέσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στα αγγλόφωνα τμήματα που απαιτείται να καλυφθούν με απόσπαση, σύμφωνα με το αρ. πρωτ. Φ.32/3613/08-05-2014 έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, είναι οι ακόλουθες: Α. Προσχολική Αγωγή Μία (1) θέση κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών Β. Δημοτική Εκπαίδευση Πέντε (5) θέσεις κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων Μία (1) θέση κλάδου ΠΕ 71 Δασκάλου ΕΑΕ Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν τη σχετική αίτηση απόσπασης ή ανανέωσης απόσπασης, μέσω της Διεύθυνσης που ανήκουν οργανικά, στο Τμήμα Γ? Ξένων και Μειονοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΔΙΠΟΔΕ) της Κ.Υ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων από 24-06-2014 έως 30-06-2014.
Επισυναπτόμενα: |
Πρόσκληση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για Υποβολή Αιτήσεων Αποσπάσεων σε Υπηρεσίες και Φορείς Αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατά το Σχολικό Έτος 2014-2015
Σας κοινοποιούμε την υπ'αριθμ. πρωτ. 95304/Δ1/19-6-2014 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. σύμφωνα με την οποία, καλούνται οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση απόσπασης για το διδακτικό έτος 2014-2015, να αποσπασθούν στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις ανεξάρτητες ή αποκεντρωμένες υπηρεσίες του Υπουργείου, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου, τα οποία εποπτεύονται από το Υπουργείο, στα Γενικά Αρχεία του Κράτους (Γ.Α.Κ.), και να προσφέρουν υπηρεσία κατά το σχολικό έτος 2014-2015, να υποβάλουν αίτηση. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω του ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης αιτήσεων αποσπάσεων στην πλησιέστερη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ανάλογα με τη βαθμίδα στην οποία ανήκει ο εκπαιδευτικός, όπου θα κατατεθούν και τα δικαιολογητικά. Για τη Δ/νση Π.Ε. Β' Αθήνας, οι αιτήσεις θα υποβάλλονται μέχρι την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014 και ώρες 8:30 π.μ. έως 14:30 μ.μ. στα γραφεία της Δ/νσης (Μεσογείων 448, Αγ. Παρασκευή - 3ος όροφος).
Επισυναπτόμενα: |
Πρόσκληση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για Υποβολή Αιτήσεων Αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά και Εκκλησιαστικά Σχολεία για το Διδακτικό Έτος 2014-2015
Σας κοινοποιούμε την υπ'αριθμ. πρωτ. 95303/Δ1/19-6-2014 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. σύμφωνα με την οποία, καλούνται οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση απόσπασης για το διδακτικό έτος 2014-2015, για τις ακόλουθες περιπτώσεις: α) από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, β) σε Μουσικά Σχολεία, γ) σε Καλλιτεχνικά Σχολεία, δ) σε Διαπολιτισμικά Σχολεία και ε) σε Εκκλησιαστικά Σχολεία Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω του ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης αιτήσεων αποσπάσεων στην πλησιέστερη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ανάλογα με τη βαθμίδα στην οποία ανήκει ο εκπαιδευτικός, όπου θα κατατεθούν και τα δικαιολογητικά. Για τη Δ/νση Π.Ε. Β' Αθήνας, οι αιτήσεις θα υποβάλλονται μέχρι την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014 και ώρες 8:30 π.μ. έως 14:30 μ.μ. στα γραφεία της Δ/νσης (Μεσογείων 448, Αγ. Παρασκευή - 3ος όροφος).
Επισυναπτόμενα: Εγκύκλιος αποσπάσεων 2014-2015 Έντυπο απόσπασης από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ Έντυπο απόσπασης σε μουσικά σχολεία |
Πρόσκληση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για Υποβολή Αιτήσεων Απόσπασης από ΚΕΔΔΥ ή ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΚΕΔΔΥ ή ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για ΣΜΕΑΕ, για το Διδακτικό Έτος 2014-2015
Σας κοινοποιούμε την υπ'αριθμ. πρωτ. 95305/Γ6/19-6-2014 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. σύμφωνα με την οποία, καλούνται οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση απόσπασης για το διδακτικό έτος 2014-2015, από ΚΕΔΔΥ ή ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΚΕΔΔΥ ή ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ για ΣΜΕΑΕ. Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω του ενιαίου ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης αιτήσεων αποσπάσεων στην πλησιέστερη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ανάλογα με τη βαθμίδα στην οποία ανήκει ο εκπαιδευτικός, όπου θα κατατεθούν και τα δικαιολογητικά. Για τη Δ/νση Π.Ε. Β' Αθήνας, οι αιτήσεις θα υποβάλλονται μέχρι την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014 και ώρες 8:30 π.μ. έως 14:30 μ.μ. στα γραφεία της Δ/νσης (Μεσογείων 448, Αγ. Παρασκευή - 3ος όροφος).
Επισυναπτόμενα: |
Ενέργειες για την Ολοκλήρωση Συμπληρωματικής Παραλαβής Διδακτικών Βιβλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Σχολικό Έτος 2014-2015
Σύμφωνα με το υπ'αριθμ. πρωτ. 95073/Γ1/19-06-2014 έγγραφο της Δ/νσης Σπουδών Π.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τη συμπληρωματική παραλαβή των τίτλων διδακτικών βιβλίων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2014-2015, οι Διευθυντές/Προϊστάμενοι των δημόσιων Δημοτικών Σχολείων της χώρας θα πρέπει από 1 έως και 8 Σεπτεμβρίου 2014: 1. να επικαιροποιήσουν στο My School τις όποιες μεταβολές του μαθητικού τους δυναμικού 2. να συμπληρώσουν την καρτέλα «Επιβεβαίωση Καταμέτρησης» στη σελίδα του σχολείου τους στον ιστότοπο http://publications.cti.gr σύμφωνα με τις αναγραφόμενες οδηγίες. Με την ολοκλήρωση των παραπάνω δύο ενεργειών και μετά τις 8 Σεπτεμβρίου 2014, στον ιστότοπο http://publications.cti.gr, στην καρτέλα κάθε σχολικής μονάδας, θα εμφανίζεται το πλήθος της συμπληρωματικής παραγγελίας σε αντίτυπα βιβλίων, τα οποία οι σχολικές μονάδες θα μπορούν να παραλαμβάνουν άμεσα από τα οικεία Κέντρα Διανομής. Διευκρινίζεται πως πριν την ανάρτηση των συμπληρωματικών παραγγελιών, δεν θα πρέπει να διατίθενται βιβλία από τα αποθέματα των Κέντρων Διανομής. |
Ενημέρωση σχετικά με την Εγγραφή Νηπίων/Προνηπίων για το Σχολικό Έτος 2014-2015
Σας κοινοποιούμε τον πίνακα με τον αριθμό των τμημάτων (Κλασσικού-Ολοήμερου) που θα λειτουργήσουν σε ΌΛΑ τα Νηπιαγωγεία της Περιφέρειάς μας, την καινούργια σχολική χρονιά 2014-2015, σύμφωνα με την έως τώρα επεξεργασία των δεδομένων. Παρακαλούνται οι Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων να ενημερώσουν τους γονείς/κηδεμόνες αναρτώντας τα ονόματα των εγγραφέντων μαθητών στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου τους. Σε περιπτώσεις όπου κρίνεται αναγκαία η μετακίνηση μαθητών, η Διεύθυνση θα είναι σε συνεχή επικοινωνία με τις Προϊσταμένες των εν λόγω Σχολικών Μονάδων.
Σήμερα 20-6-2014, από τις 18:00 έως τις 21:00, ο Δ/ντής Εκπαίδευσης θα βρίσκεται στο Παράρτημα της Διεύθυνσης (Δήμητρος 8, Μαρούσι) για να δεχτεί τις Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων και να συζητήσει πάνω σε οποιοδήποτε θέμα αφορά στις εγγραφές νηπίων/προνηπίων. Για τον ίδιο σκοπό, θα απαντά και στο τηλέφωνο 210.6148133 τις ίδιες ημέρες και ώρες.
Παρακαλούνται οι Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων να αποστείλουν άμεσα μέχρι τις 12:00 το μεσημέρι στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. τον επισυναπτόμενο συνολικό πίνακα εγγραφέντων μαθητών αφού το επικαιροποιήσουν με τις τελευταίες εγγραφές.
Επισυναπτόμενα: |
Ανάληψη Υπηρεσίας Αποσπασμένων Εκπαιδευτικών που ανήκουν Οργανικά στο ΠΥΣΠΕ Β' Αθήνας
Παρακαλούνται οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά στη Διεύθυνσή μας και των οποίων η απόσπασή τους λήγει στις 21 Ιουνίου 2014, καθώς και οι μεταταχθέντες από τη Β/θμια Εκπαίδευση που υπηρέτησαν φέτος στα σχολεία της Διεύθυνσή μας, να συμπληρώσουν και να αποστείλουν με fax (210-6009644) στη Δ/νση το έντυπο της αναφοράς ανάληψης υπηρεσίας τη Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014.
Επισυναπτόμενα: |
Ενημέρωση σχετικά με την Εγγραφή Νηπίων/Προνηπίων για το Σχολικό Έτος 2014-2015
Σας ενημερώνουμε ότι επεξεργαστήκαμε τα στοιχεία που μας αποστείλατε ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής φόρμας και του πίνακα με την κατάσταση εγγραφών που συμπληρώσατε κατά τις προγραμματισμένες συναντήσεις μας, και παρακαλούμε να παρακολουθείτε την ιστοσελίδα μας κατά τη διάρκεια της ημέρας για να ενημερώνεστε από τις σχετικές ανακοινώσεις που θα αναρτηθούν.
Σύμφωνα με τα δεδομένα, υπάρχουν οι παρακάτω διαπιστώσεις:
(1) Όλες οι αιτήσεις εγγραφής νηπίων γίνονται δεκτές στα Νηπιαγωγεία που επέλεξαν και στα Τμήματα (Κλασσικό-Ολοήμερο) που δήλωσαν, για το σύνολο της Περιφέρειας (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων).
(2) Όλες οι εγγραφές προνηπίων στα Νηπιαγωγεία εγκρίνονται όπου υπάρχει αντιστοίχιση τμημάτων/οργανικών θέσεων. Σε περίπτωση που οι αιτήσεις βρεθούν περισσότερες, θα ακολουθηθεί η διαδικασία που προβλέπει η σχετική εγκύκλιος, δηλαδή κλήρωση η οποία θα πραγματοποιηθεί την πρώτη εργάσιμη μέρα της καινούργιας σχολικής χρονιάς, εν προκειμένω τη Δευτέρα 1-09-2014.
(3) Στα Νηπιαγωγεία, όπου απαιτείται να γίνει συζήτηση και να ληφθούν αποφάσεις από τις Προϊσταμένες από κοινού με τη Δ/νση Εκπ/σης, θα προχωρήσουμε σε συναντήσεις εργασίας, οι οποίες θα λάβουν χώρα στο Παράρτημα της Διεύθυνσης (Δήμητρος 8, Μαρούσι) και για τις οποίες θα ενημερωθείτε προσεχώς από την ιστοσελίδα μας.
(4) Σήμερα 19-6-2014 και αύριο 20-6-2014, από τις 18:00 έως τις 21:00, ο Δ/ντής Εκπαίδευσης θα βρίσκεται στο Παράρτημα της Διεύθυνσης (Δήμητρος 8, Μαρούσι) για να δεχτεί τις Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων και να συζητήσει πάνω σε οποιοδήποτε θέμα αφορά στις εγγραφές νηπίων/προνηπίων. Για τον ίδιο σκοπό, θα απαντά και στο τηλέφωνο 210.6148133 τις ίδιες ημέρες και ώρες. |
Μοριακός Πίνακας Μεταταχθέντων Εκπαιδευτικών
Σας κοινοποιούμε τον πίνακα μορίων μετάθεσης όπως διαμορφώθηκε μετά την προβλεπόμενη μετατροπή των υπηρετήσεων σε αντίστοιχες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. Παρακαλούνται οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί που ανήκουν στη Διεύθυνσή μας να λάβουν γνώση και να επαληθεύσουν τα μόρια τους, προκειμένου η Δ/νση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες να είναι έτοιμη για να προβεί σε αποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή. Σε περίπτωση διαφωνίας - ένστασης, παρακαλούμε να αποστείλετε το συνημμένο έντυπο ένστασης και τα απαραίτητα δικαιoλογητικά (π.χ. πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, εντοπιότητα, συνυπηρέτηση) μέχρι την Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014 και ώρα 15:00 στο fax: 210-8063626.
Στον πίνακα δεν εμφανίζονται τα μόρια συνυπηρέτησης και εντοπιότητας, γιατί δεν έχουν επικαιροποιηθεί με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά. Όσοι εκπαιδευτικοί θέλουν να προστεθούν τα μόρια εντοπιότητας, συνυπηρέτησης και για σπουδάζοντα τέκνα, παρακαλούνται να αποστείλουν τα αντίστοιχα δικαιολογητικά μέχρι την Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014 και ώρα 15:00 στο fax: 210-8063626. Δεν εμφανίζονται τα ονόματα των εκπαιδευτικών που μετατάχθηκαν ως εκπαιδευτικοί κλ. ΠΕ70, ΠΕ60 και ΠΕ18.41, γιατί εκκρεμεί η παραλαβή του Προσωπικού τους Μητρώου από τις Διευθύνσεις προέλευσης.
Επισυναπτόμενα: |
Ανακοίνωση Τμήματος Αναπληρωτών
Ενόψει της λήξης των συμβάσεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών καθώς και των αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ σας ανακοινώνουμε τα εξής:
Η παραλαβή των σχετικών εγγράφων λήξης σύμβασης θα γίνει από τη Δευτέρα 23-6-2014 και ώρα 9.00-14.30 στο Νέο Ειδικό Δ.Σ. Ηρακλείου (Σαντορίνης και Ανάφης 4, είσοδος από πεζόδρομο Αγίων Αποστόλων. Δείτε το χάρτη παρακάτω). Για να παραλάβει τα έγγραφα άλλο άτομο απαιτείται εξουσιοδότηση. Για το ΕΕΠ και ΕΒΠ θα ακολουθήσει δεύτερη ανακοίνωση σχετικά με την ώρα παραλαβής καθώς η απόφαση απόλυσης εκδίδεται από την Περιφερειακή Δ/νση και μετά στέλνεται σε μας για να τυπωθούν τα σχετικά έγγραφα. Φροντίστε μέχρι την Παρασκευή 20-6-2014 να έχουν φτάσει στα γραφεία της Δ/νσης (Λ. Μεσογείων 448) όλα τα πρωτότυπα παρουσιολόγια (και Ιουνίου) καθώς και όσα εκκρεμούν από προηγούμενους μήνες. Τονίζουμε ότι αν υπάρχουν εκκρεμότητες σε πρωτότυπα παρουσιολόγια ή σε αιτήσεις για άδειες που δεν έχουν σταλεί στην υπηρεσία, δεν θα μπορέσουν οι αναπληρωτές αυτών των σχολείων να παραλάβουν τα έγγραφά τους. Όσοι αναπληρωτές έχουν εκκρεμότητα σχετικά με αναρρωτική άδεια και περιμένουν ραντεβού στο ΠΕΔΥ, έχουν ήδη λάβει στο προσωπικό τους email μια υπεύθυνη δήλωση την οποία πρέπει να προσκομίσουν κατά την παραλαβή.
Παρακαλούμε πολύ να τηρηθούν τα παραπάνω για την διευκόλυνση όλων.
|