Υποβολή δηλώσεων τοποθέτησης οργανικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών παρελθόντων ετών
Καλούνται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 5 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45/τ.Γ'/8-3-1996) και είχαν κριθεί κατά τα παρελθόντα έτη ως «οργανικά» υπεράριθμοι λόγω σχολικών μεταβολών από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μελισσιών και το 3ο Δημοτικό Σχολείο Μελισσίων (συγχωνεύσεις ή υποβιβασμοί Σχολικών Μονάδων) και τοποθετηθεί σε νέες οργανικές θέσεις, να υποβάλουν δήλωση οργανικής τοποθέτησης αποκλειστικά για τη σχολική μονάδα από την οποία προήλθαν, εφόσον το επιθυμούν και με την προϋπόθεση ότι υφίσταται οργανικό κενό, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 14, παρ. 5 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45/τ.Γ'/8-3-1996), όπως αυτό τροποποιήθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97 (ΦΕΚ 94/τ.Α'/22-5-1997). Οι δηλώσεις τοποθέτησης θα αποσταλούν στο φαξ 210 2771324 από τις 22 Ιουνίου έως τις 23 Ιουνίου 2015 και ώρα 12.00. Διευκρινίζουμε ότι η συγκεκριμένη πρόσκληση αφορά τους εκπ/κούς που κρίθηκαν οργανικά υπεράριθμοι πέρυσι κατά τη διαδικασία συγχώνευσης του 1ου και του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων. Επισυναπτόμενα: |
Τοποθέτηση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας
Σας κοινοποιούμε την υπ' αριθμ. πρωτ. Φ.32/7653/18-6-2015 Απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής σχετικά με την τοποθέτηση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας. Οι τοποθετούμενοι Διευθυντές υποχρεούνται να αναλάβουν υπηρεσία την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015. |
Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας
Σας κοινοποιούμε το υπ' αριθμ. πρωτ. Φ.361.22/48/97216/E3/18-06-2015 έγγραφο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. με διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας. |
Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κοινοποιούμε το με αρ. πρωτ. 97095/Ε1/ 18-06-2015 έγγραφο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα «Ανάληψη υπηρεσίας εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» και επισημαίνουμε τα ακόλουθα: Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στο ΠΥΣΠΕ Β' Αθήνας και είναι αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΠΕ οφείλουν να αναλάβουν υπηρεσία στη Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης Β? Αθήνας τη Δευτέρα 22-06-2015 αποστέλλοντας υπογεγραμμένο το έντυπο ανάληψης υπηρεσίας στο φαξ 210-2771324. |
Προκήρυξη Πλήρωσης Θέσεων Υποδιευθυντών των 10/θ και άνω Δημοτικών Σχολείων, όλων των τύπων, της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας
Σας κοινοποιούμε την υπ' αριθμ. πρωτ. Φ.11.4/113/5234/17-06-2015 προκήρυξη του Διευθυντή Π.Ε. Β' Αθήνας σύμφωνα με την οποία προκηρύσσονται οι θέσεις των Υποδιευθυντών των 10/θ και άνω Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας, συμπεριλαμβανομένου και αυτού της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Αλσούπολης και καλούνται οι εκπαιδευτικοί που πληρούν τις προϋποθέσεις των παραπάνω διατάξεων κι επιθυμούν να ασκήσουν καθήκοντα Υποδιευθυντή, να υποβάλουν αίτηση συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, από την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015 έως και την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015, στο Διευθυντή/ στη Διευθύντρια της σχολικής μονάδας όπου ανήκουν οργανικά, προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής. Επισυνάπτονται: Η αίτηση υποψήφιου Υποδιευθυντή Η υπεύθυνη δήλωση υποψήφιου Υποδιευθυντή Ο πίνακας σχολικών μονάδων για τις οποίες προβλέπεται θέση Υποδιευθυντή (Ανακοινοποίηση κατόπιν Διευκρινιστικής Εγκυκλιού του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ) |
Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας
Σας κοινοποιούμε το υπ' αριθμ. πρωτ. Φ.361.22/ 45 / 95435 /E3/15-06-2015 έγγραφο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. με διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν τα τυπικά προσόντα και επιθυμούν να ασκήσουν καθήκοντα υποδιευθυντή, θα πρέπει να υποβάλουν σχετική αίτηση υποψηφιότητας για τη σχολική μονάδα όπου ανήκουν οργανικά στον Διευθυντή της εν λόγω σχολικής μονάδας, από την 18η Ιουνίου 2015 έως και την 19η Ιουνίου 2015, μετά από πρόσκληση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Β' Αθήνας. Η διαδικασία επιλογής Υποδιευθυντών Σχολικών μονάδων θα πραγματοποιηθεί στις μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης την 19η Ιουνίου 2015. |
Αιτήσεις χορήγησης-ανανέωσης αδειών υπηρεσιακής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών Ιδιωτικής Εκπ/σης
Σας κοινοποιούμε το υπ' αριθμ. πρωτ. 94590/Ε2/15-06-2015 έγγραφο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με τη χορήγηση αδειών υπηρεσιακής εκπαίδευσης με αποδοχές Π/θμιας και Δ/θμιας Ιδιωτικής Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2015-2016. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να υποβάλουν τη σχετική αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από την ημερομηνία υπογραφής της εγκυκλίου μέχρι και Παρασκευή 19-06-2015 στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης |
Φοίτηση Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού κλάδων Τ.Ε. στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Παρακαλούνται τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού, κλάδων Τ.Ε. (Κοινωνικών Λειτουργών, Φυσικοθεραπευτών, Σχολικών Νοσηλευτών, Εργασιοθεραπευτών, Θεραπευτών του Λόγου), που υπηρετούν (οργανικά ή με απόσπαση) σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και επιθυμούν να παρακολουθήσουν το Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. το ακαδημαϊκό έτος 2015 - 2016 να υποβάλουν αίτηση μέχρι 30-6-2015 στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής δια των Διευθύνσεων Α/θμιας Εκπαίδευσης, Β/θμιας Εκπαίδευσης και των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Στην αίτηση να αναφέρεται και η Σχολή της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Ιωαννίνων, Πατρών, Βόλου, Ηρακλείου, Σαπών Ροδόπης ,Ρόδου, Μυτιλήνης, Άργους, Κοζάνης) στην οποία ο υποψήφιος επιθυμεί να φοιτήσει. Οι αιτήσεις να σταλούν με FAX στο 210 344 2193 και στη συνέχεια ταχυδρομικά. Επισυνάπτεται η σχετική εγκύκλιος. |
Ανακοίνωση Μεταθέσεων Δασκάλων και Νηπιαγωγών στη Γενική και στην Ειδική Αγωγή
Κοινοποιούμε: την με αρ. πρωτ. 92285/Ε1/ 11-06-2015 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Α. Κουράκη με θέμα «Μεταθέσεις εκπαιδευτικών λειτουργών Α/θμιας Εκπ/σης από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης 2014-2015». την με αρ. πρωτ. 92282/Ε1/ 11-06-2015 απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Α. Κουράκη με θέμα «Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.), σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) και ΕΕΕΕΚ 2014-15». Σύμφωνα με τις παραπάνω αποφάσεις και το υπ? αριθμ. πρωτ. 92277/Ε1/11-06-2015 έγγραφο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. οι μετατιθέμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να αναλάβουν υπηρεσία στη Δ/νση Α/θμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η περιοχή μετάθεσής τους από 22-06-2015 μέχρι 25-06-2015. Για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών, η ανάληψη της υπηρεσίας τους στην Π.Ε. Β? Αθήνας μπορεί να γίνει αποστέλλοντας υπογεγραμμένο το έντυπο ανάληψης υπηρεσίας στο φαξ 210-2771324. Το ίδιο έντυπο, στη συνέχεια, πρέπει να αποσταλεί και ταχυδρομικά στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Β? Αθήνας, Ανάφης & Αγ. Αποστόλων, Ηράκλειο Αττικής, Τ.Κ. 14121. Όσοι εκπαιδευτικοί κλ. ΠΕ60 και ΠΕ70 επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση αμοιβαίας μετάθεσης (εντός ΠΥΣΠΕ και από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ) στη Δ/νση Π.Ε. Β΄Αθήνας, μπορούν να αποστείλουν το επισυναπτόμενο έντυπο στο fax: 210-2771324 από 11-06-2015 μέχρι 25-06-2015. Εντός των ημερών θα ανακοινωθεί αναλυτικό χρονοδιάγραμμα για τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων τοποθέτησης. Ακολουθούν αναλυτικά οι πίνακες μεταθέσεων γενικής και ειδικής αγωγής Δασκάλων κ? Νηπιαγωγών που μετατίθενται από τη Δ/νση Π.Ε. Β? Αθήνας ή στην Δ/νση Π.Ε. Β? Αθήνας: ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΤΕΘΕΝΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ Β? ΑΘΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2014-15 ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΤΕΘΕΝΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ Β? ΑΘΗΝΑΣ 2014-15 |
Χορήγηση - ανανέωση άδειας υπηρεσιακής εκπαίδευσης Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Eκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2015-2016
Σας κοινοποιούμε το υπ' αριθμ. πρωτ. 90139/Ε2/ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ/08-06-2015 έγγραφο του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. σχετικά με τη χορήγηση αδειών υπηρεσιακής εκπαίδευσης με αποδοχές Π/θμιας και Δ/θμιας Ιδιωτικής Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2015-2016. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να υποβάλουν τη σχετική αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από την ημερομηνία υπογραφής της εγκυκλίου μέχρι και 15-06-2015 στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης |