Joomla Free Template by FatCow Hosting

Διαδικασία Πρόσληψης και Δικαιολογητικά Προσωρινών Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας ΓΕΝΙΚΗΣ & ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ε’ ΦΑΣΗΣ

Κατηγορία: Εκπαιδευτικά Θέματα Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 08 Μαρτίου 2021 Γράφτηκε από τον/την Κώστας Λουλουδάκης

Σε συνέχεια των υπ’ αρ. 26409/Ε1/5-3-2021 (ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ-ΠΡΑΞΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ), 26451/Ε1/5-3-2021 (ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΠΡΑΞΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ) & 26379/Ε1/5-3-2021 (ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΠΔΕ) συνημμένων Υπουργικών Αποφάσεων πρόσληψης, εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής:

1. Οι τοποθετήσεις θα ανακοινωθούν ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ και θα πρέπει να αναλάβετε υπηρεσία στις σχολικές μονάδες τοποθέτησής σας από την Τρίτη 9/3/2021 έως και την Τετάρτη 10/3/2021.

2. Την ημέρα που θα κάνετε ανάληψη στο σχολείο είναι πολύ σημαντικό να σταλεί από το email του σχολείου στο  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., το απογραφικό δελτίο (συνημμένο) συμπληρωμένο με όλα τα στοιχεία αυθημερόν και το αργότερο έως τις 12.00. Αν δεν σταλεί αυθημερόν δεν μπορούμε να καταχωρήσουμε την πρόσληψή σας στην ΕΡΓΑΝΗ. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό, να υπενθυμίζεται στους Δ/ντες/ Προϊστ/νους των σχολικών μονάδων και να επιβεβαιώνεται η αποστολή του. Παρακαλείσθε επίσης, να μην αφήνετε αναίτια κενά πεδία σε ΑΜΚΑ, Α.Μ. ΕΦΚΑ, ΙΒΑΝ, κ.ο.κ.

3. Να συμπληρωθούν τα σωστά, κατά περίπτωση, συνημμένα έντυπα: Απογραφικό Δελτίο βάσει πράξης/έργου πρόσληψης (εξειδικευμένη, εξατομικευμένη, ΠΔΕ) και τα λοιπά έντυπα (πράξη ανάληψης, αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας κι συνάφειας μεταπτυχιακού, αίτηση άδειας κύησης/λοχείας/ανατροφής τέκνου με αποδοχές) με λογότυπο ΕΣΠΑ για τις πράξεις εξειδικευμένη και εξατομικευμένη, χωρίς λογότυπο ΕΣΠΑ για τους εκπαιδευτικούς Γενικής Εκπαίδευσης- ΠΔΕ-Συγχρηματοδοτούμενο Σκέλος.

4. Τα δικαιολογητικά σας (επισυνάπτεται κατάσταση δικαιολογητικών και τα αντίστοιχα έντυπα-αιτήσεις προς συμπλήρωση) θα τα καταθέσετε σε φάκελο Α4 με λάστιχο, ως εξής:

-σε μια διαφάνεια: το πρωτότυπο απογραφικό δελτίο, η ανάληψη υπηρεσίας στο σχολείο ,η υπεύθυνη δήλωση, και όλα τα προσωπικά στοιχεία (αποδεικτικό ΑΦΜ, ΑΜΚΑ ΑΜ ΙΚΑ, φωτοτυπία ταυτότητας, πρωτότυπες βεβαιώσεις παθολόγου και ψυχίατρου, φωτοτυπία του λογαριασμού Εθνικής τράπεζας)

-σε δεύτερη διαφάνεια: όλα τα τυπικά προσόντα διορισμού κατά περίπτωση (πτυχίο, ξένες γλώσσες κλπ)

-σε τρίτη διαφάνεια: την αίτηση για αναγνώριση προϋπηρεσίας με τις σχετικές βεβαιώσεις και τα ένσημα, την αίτηση για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού και το αντίγραφο του τίτλου, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης , εφόσον έχετε παιδιά.

Ο φάκελος με όλα τα δικαιολογητικά θα πρέπει να κατατεθεί στη Διεύθυνση το αργότερο έως 18/03/2021,  παρακαλούμε να προσέρχεται ένας εκπρόσωπος για κάθε σχολική μονάδα. Εναλλακτικά, λόγω και των έκτακτων μέτρων για περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, μπορεί ο φάκελος να αποσταλεί με κούριερ στην ταχυδρομική διεύθυνση: Κηφισίας 20 & Γκύζη, 15125 Μαρούσι, τηρουμένης σε κάθε περίπτωση της ίδιας προθεσμίας.

Οι συμβάσεις εργασίας θα σταλούν μέσω mail με σχετικές οδηγίες και θα προσκομισθούν μαζί με το φάκελό σας.

Εμφανίσεις: 1524

Από τη Μυθολογία στο Διάστημα - Διεθνές Θεματικό Δίκτυο Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Περιβαλλοντικής & Πολιτιστικής Εκπαίδευσης)