Υποβολή προτάσεων για ίδρυση Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.) σε δημόσιες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γενικής και Επαγγελματικής Κατεύθυνσης
|
Ενέργειες Προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού έργου των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021-2022
Επισυναπτόμενα:
|
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, Δ/θμιας Εκκλησιαστικής Εκπ/σης και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σχολικού έτους 2021-2022.
|
Παράταση εγγραφών σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2021-22
|
Τοποθετήσεις αναπληρωτών Γενικής Αγωγής, Ειδικής Αγωγής και Παράλληλης Στήριξης
|
Διαδικασία Πρόσληψης και Δικαιολογητικά Προσωρινών Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας ΓΕΝΙΚΗΣ & ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ε’ ΦΑΣΗΣ
1. Οι τοποθετήσεις θα ανακοινωθούν ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ και θα πρέπει να αναλάβετε υπηρεσία στις σχολικές μονάδες τοποθέτησής σας από την Τρίτη 9/3/2021 έως και την Τετάρτη 10/3/2021. 2. Την ημέρα που θα κάνετε ανάληψη στο σχολείο είναι πολύ σημαντικό να σταλεί από το email του σχολείου στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., το απογραφικό δελτίο (συνημμένο) συμπληρωμένο με όλα τα στοιχεία αυθημερόν και το αργότερο έως τις 12.00. Αν δεν σταλεί αυθημερόν δεν μπορούμε να καταχωρήσουμε την πρόσληψή σας στην ΕΡΓΑΝΗ. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό, να υπενθυμίζεται στους Δ/ντες/ Προϊστ/νους των σχολικών μονάδων και να επιβεβαιώνεται η αποστολή του. Παρακαλείσθε επίσης, να μην αφήνετε αναίτια κενά πεδία σε ΑΜΚΑ, Α.Μ. ΕΦΚΑ, ΙΒΑΝ, κ.ο.κ. 3. Να συμπληρωθούν τα σωστά, κατά περίπτωση, συνημμένα έντυπα: Απογραφικό Δελτίο βάσει πράξης/έργου πρόσληψης (εξειδικευμένη, εξατομικευμένη, ΠΔΕ) και τα λοιπά έντυπα (πράξη ανάληψης, αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας κι συνάφειας μεταπτυχιακού, αίτηση άδειας κύησης/λοχείας/ανατροφής τέκνου με αποδοχές) με λογότυπο ΕΣΠΑ για τις πράξεις εξειδικευμένη και εξατομικευμένη, χωρίς λογότυπο ΕΣΠΑ για τους εκπαιδευτικούς Γενικής Εκπαίδευσης- ΠΔΕ-Συγχρηματοδοτούμενο Σκέλος. 4. Τα δικαιολογητικά σας (επισυνάπτεται κατάσταση δικαιολογητικών και τα αντίστοιχα έντυπα-αιτήσεις προς συμπλήρωση) θα τα καταθέσετε σε φάκελο Α4 με λάστιχο, ως εξής: -σε μια διαφάνεια: το πρωτότυπο απογραφικό δελτίο, η ανάληψη υπηρεσίας στο σχολείο ,η υπεύθυνη δήλωση, και όλα τα προσωπικά στοιχεία (αποδεικτικό ΑΦΜ, ΑΜΚΑ ΑΜ ΙΚΑ, φωτοτυπία ταυτότητας, πρωτότυπες βεβαιώσεις παθολόγου και ψυχίατρου, φωτοτυπία του λογαριασμού Εθνικής τράπεζας) -σε δεύτερη διαφάνεια: όλα τα τυπικά προσόντα διορισμού κατά περίπτωση (πτυχίο, ξένες γλώσσες κλπ) -σε τρίτη διαφάνεια: την αίτηση για αναγνώριση προϋπηρεσίας με τις σχετικές βεβαιώσεις και τα ένσημα, την αίτηση για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού και το αντίγραφο του τίτλου, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης , εφόσον έχετε παιδιά. Ο φάκελος με όλα τα δικαιολογητικά θα πρέπει να κατατεθεί στη Διεύθυνση το αργότερο έως 18/03/2021, παρακαλούμε να προσέρχεται ένας εκπρόσωπος για κάθε σχολική μονάδα. Εναλλακτικά, λόγω και των έκτακτων μέτρων για περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, μπορεί ο φάκελος να αποσταλεί με κούριερ στην ταχυδρομική διεύθυνση: Κηφισίας 20 & Γκύζη, 15125 Μαρούσι, τηρουμένης σε κάθε περίπτωση της ίδιας προθεσμίας. Οι συμβάσεις εργασίας θα σταλούν μέσω mail με σχετικές οδηγίες και θα προσκομισθούν μαζί με το φάκελό σας.
|
Δήλωση τοποθέτησης αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής και Παράλληλης Στήριξης
Θα πρέπει να συμπληρωθεί η ηλεκτρονική φόρμα https://forms.gle/tJEPEzaEFGwTtVZA9 μέχρι την Κυριακή 7-3-2021 και ώρα 23.00. Σε περίπτωση μη αποδοχής του διορισμού σας, θα πρέπει να αποστείλετε email στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με υπεύθυνη δήλωσή σας για την μη αποδοχή και στην παραπάνω προθεσμία. Η διαδικασία δήλωσης προτίμησης σχολικών μονάδων αφορά μόνο στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές (όπως αναφέρονται στον πίνακα) και όχι αυτούς που την Δευτέρα θα τοποθετηθούν σε συγκεκριμένα λειτουργικά κενά. Οι τοποθετήσεις θα ανακοινωθούν την Δευτέρα 8-3-2021 και η ανάληψη υπηρεσίας στις σχολικές μονάδες θα γίνει από την Τρίτη 9-3-2021 έως και την Τετάρτη 10-3-2021. Καλή τοποθέτηση! |
Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία και στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-2022
|
Tοποθετήσεις εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ06, ΠΕ86, ΠΕ91.01 και Ειδικής Αγωγής ΠΕ70, Παράλληλης Στήριξης ΠΕ60, ΠΕ70
Συνημμένα: |
Διαδικασία Πρόσληψης και Δικαιολογητικά Προσωρινών Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας ΕΑΕ & ΓΕΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης με σύμβαση εργασίας 3μηνης διάρκειας για την κάλυψη έκτακτων αναγκών λόγω covid-19.
1. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΤΑΙ ότι οι δηλώσεις προτίμησης σχολικών μονάδων υποβάλλονται έως σήμερα 11/2/2021 και ώρα 13:00, με τον τρόπο που ορίζεται στην από 10/2/2020 ανακοίνωση της ΔΠΕ Β’ΑΘΗΝΑΣ. 2. Οι τοποθετήσεις θα ανακοινωθούν ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ και θα πρέπει να αναλάβετε υπηρεσία στις σχολικές μονάδες τοποθέτησής σας από την Παρασκευή 12/2/2021 έως και τη Δευτέρα 15/2/2021. 3. Την ημέρα που θα κάνετε ανάληψη στο σχολείο είναι πολύ σημαντικό να σταλεί από το email του σχολείου στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., το απογραφικό δελτίο (συνημμένο) συμπληρωμένο με όλα τα στοιχεία αυθημερόν και το αργότερο έως τις 12.00. Αν δεν σταλεί αυθημερόν δεν μπορούμε να καταχωρήσουμε την πρόσληψή σας στην ΕΡΓΑΝΗ. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό, να υπενθυμίζεται στους Δ/ντες/ Προϊστ/νους των σχολικών μονάδων και να επιβεβαιώνεται η αποστολή του. Παρακαλείσθε επίσης, να μην αφήνετε αναίτια κενά πεδία σε ΑΜΚΑ, Α.Μ. ΕΦΚΑ, ΙΒΑΝ, κ.ο.κ. 5. Τα δικαιολογητικά σας (επισυνάπτεται κατάσταση δικαιολογητικών και τα αντίστοιχα έντυπα-αιτήσεις προς συμπλήρωση) θα τα καταθέσετε σε φάκελο Α4 με λάστιχο, ως εξής: -σε μια διαφάνεια: το πρωτότυπο απογραφικό δελτίο, η ανάληψη υπηρεσίας στο σχολείο ,η υπεύθυνη δήλωση, και όλα τα προσωπικά στοιχεία (αποδεικτικό ΑΦΜ, ΑΜΚΑ ΑΜ ΙΚΑ, φωτοτυπία ταυτότητας, πρωτότυπες βεβαιώσεις παθολόγου και ψυχίατρου, φωτοτυπία του λογαριασμού Εθνικής τράπεζας) -σε δεύτερη διαφάνεια: όλα τα τυπικά προσόντα διορισμού κατά περίπτωση (πτυχίο, ξένες γλώσσες κλπ) -σε τρίτη διαφάνεια: την αίτηση για αναγνώριση προϋπηρεσίας με τις σχετικές βεβαιώσεις και τα ένσημα, την αίτηση για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού και το αντίγραφο του τίτλου, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης , εφόσον έχετε παιδιά. Ο φάκελος με όλα τα δικαιολογητικά θα πρέπει να κατατεθεί στη Διεύθυνση το αργότερο έως 22/02/2021, παρακαλούμε να προσέρχεται ένας εκπρόσωπος για κάθε σχολική μονάδα. Εναλλακτικά, λόγω και των έκτακτων μέτρων για περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, μπορεί ο φάκελος να αποσταλεί με κούριερ στην ταχυδρομική διεύθυνση: Κηφισίας 20 & Γκύζη, 15125 Μαρούσι, τηρουμένης σε κάθε περίπτωση της ίδιας προθεσμίας. |